Wednesday, February 3, 2010

Si Gloria



Dramaturga si Gloria sa radyo. Di kaayo guwapa. Apan makalilisang ang lawas.

Hapit tanang sikat nga dramaturgo nakatilaw na niya. Bigaon siya busa dali ra kaayong kabliton.

Apan kaming mga sugusuguon sa ilang pundok igo lang nga naglaway. Dunay higayon nga gikayat siya sa bida nga laki sa wa pa magsugod ang drama. Gibira lang sa kasagingan luyo sa entablado sa Tanjay. Kausa gikayat sab siya sa direktor sud sa pansayan sa among gisakyan nga barko paingon sa Cagayan de Oro.

Telonero ko. Gamay ra og suweldo. Apan malingaw ko nga mobiyahe uban nila. Bisan asa. Kasagaran sa Mindanao. Niundang ko pag-eskuyla sa second year high school. Gawas pa, guwapa kaayo ang mga dramaturga. Ug abunda kaayo ko og kahigayonan pagpanglili kon mag-ilis sila luyo sa entablado. Pasalipod sa mga telon nga akong gituyoan paghimo og tago nga mga buslot.

Apan si Gloria ang akong gikaibgan pag-ayo. Tingali tungod kay siya ang maayong managad nako. Kanunay ko niyang hagdon og inom kada human sa drama. Siyay nagtudlo nako unsaon pag-inom.

Kon mahubog na si Gloria, ako ang iyang kalingawan. Iyang hakpon ang akong bilahan. Kanunay ra ba niyang masakpan nga utog kaayo ang akong utin.

"Tuli na ka, 'Loy?," nangutana siya sa unang higayon nga iyang nahikapan ang gahi na kaayo nakong utin.

"O," mauwawon kong tubag.

"Kadako na ini uy," ngislit niya, "unsa na kaha kon modako na ka."

Kasagaran kutob ra sa hakop ang iya. Maglulo na lang ko sa tago inigka human.

Apan gabii mas gibigaan si Gloria. Gawas nga gihakop ang akong atubangan, iyang giablihan ang akong zipper. Gipagawas niya ang akong utin ug gilulo. Naigking ko sa iyang gibuhat. Nagliraw-liraw ang akong mga mata kay tingalig may makakita namo. Apan ngitngit ang among nahimutangan. Ug nalingaw sab sa ilang inom ang uban.

Dayon nitikubo si Gloria. Iyang gihamong ang akong utin. Haskang inita sa iyang baba. Haskang lamia nga iyang gitamuy-tamoyan ang akong armas.

"Kahamis ini uy, hugot pa kaayo."

Wa ko motingog. Wa hinuon nako kalikayi ang pag-agumod.

"Virgin pa ka, "Loy?"

Niyango ko dihang nipasiplat siya nako nga wa mohunong sa pagsupsop sa akong utin. Nahinangop ba kaha nga siya ang nakauna, gipahugtan niya ang pag-um-om.

"Fingera sab ko, 'Loy, beh?"

Nibikaka siya. Mubo kaayo ang iyang sayal. Nabantang ang puti niyang panty. Iyang gigiyahan ang tuo nakong kamot paingon sa iyang bilahan. Gihushos ang iyang panty ug gipaod ang akong pad sa iyang bilat.

Basa na si Gloria. Gipasud niya ang usa nako ka tudlo sa iyang bisong. Kainit. Kapilit.

Gipasud-gawas nako ang akong tudlo. Nibikaka siya pagsamot. Gipaspasan sab ang pagtsupa niya nako.

"Duhaa...."

Gisud nako ang duha ka tudlo. Gikulkog nako siya pag-ayo hangtod nga nahilaman nako ang humok kaayong bahin sa ilawom sa iyang bilat.

"Tuloa...."

Tulo ka tudlo ang akong gikulkog. Dangog na kaayo ang iyang bilat.

"Paspasa..."

Hapit ang tibuok pad na nako ang nasud sa iyang bisong. Namuypoy ang akong kamot sa pagkulkog niya. Samtang gipaspasan sab niya ang pagsupsop sa akong utin. Kalalim. Mas lami pa sa lulo.

Kabuthunon na ko. Lami na kaayo.

"Gawasan na ko," ako siyang gihunghongan.

"Ipagawas tanan!," sugo niya.

Tuod man, gigul-an ko. Wa siya mohunong pagsupsop sa akong utin. Gitun ang tanang tus nga nigawas. Diha pa lang nihunong nga gigilokan na ko.

Siyay nibanos pagkulkog sa iyang bilat. Apan wa niya kuhaa ang akong kamot. Padayon ko niyang gigiyahan hangtod nga nidaghong siya.

"Naa naaaaaaaahhhhh! Kalamiiiiiiiii!!!!"

Nangurog siya. Nigakos siyag hugot nako. Gihagkan ang akong ngabil. Nanimaho pa siyang tus. Apan nibawos kog hawok niya.

"Usbon ni nato ha?," niya pa dihang nahuwasan na sa kakutas.

"Tudloi lang ko."

"Of course. Sunod kayata na gyod ko."

No comments:

Post a Comment