Tuesday, February 2, 2010

Unang Uyab



Si Gina. Siya ang una nakong uyab. O una nakong naiyot.

4th year high school siya. 1st year high school ko. Gibantog na siya sa among tulonghaan nga maoy pagka bigaon. Daghan na siyang uyab sa iyang classmates.

Usa niana ka gabii, nag-abot mi sa seawall sa among lungsod. Didto ko kay gustong manglili sa mga managhigugmaay nga nag-date. Ngitngit ang seawall apan naklaro nako siya tungod sa taas niyang buhok. Iya kong gisitsitan. Maong niduol ko.

Dugay na kong ibog niya. Bugdo kaayo ang iyang dughan. Mubo kanunay ang iyang sayal. Ambot kapila na kaha nako siya luloi. Apan wa ko mahadlok nga niduol niya.

"Wa kay kuyog?," nagngisi siyang nangutana.

"Ako ra," hinay akong tingog.

"Dali, tapad ta," agda niya.

Naglingkod siya sa dakong bato sa ubos nga bahin sa bukana sa seawall. Makita mi sa mga nanglabay apan di silang kaila namo gikan sa layo.

Nag-shorts siya og maong nga pinakigol. Hamis kaayong tan-awon iyang paa. Nilingkod ko. Pero layo ra niya.

Lakturon na lang nato ang sugilanon, iya kong gitudloan sa mosunod:
  • Unsaon paghawok;
  • Unsaon pagpagawas ang dila;
  • Unsaon pakigduwa sa dila;
  • Unsaon paghinol ang iyang tutoy ug atngal;
  • Unsaon paghushos sa iyang bra ug panty;
  • Unsaon pagpasud ang tudlo sa iyang bilat; ug
  • Unsaon pagpasud sa utog na kaayo nakong utin sa basa na kaayo niyang bilat.
Ambot unsa na tong orasa ming naghuman. Apan labihang kuba sa akong dughan. Maglisod ko pagtuo nga nakayatan nako siya. Nauli ko sa amo nga wa kahibawo nganong ingon adto kasayon ug kapaspas ang mga panghitabo. Mora kong nakalulo og ka-napu!

Daghan kaayo kong pinaakan sa lamok niadtong gabhiona. Apan dunay labhag ang akong liog nga di gikan sa lamok. Mapasalamaton kaayo ko ni Gina. Siyay nagtukas sa usa ka talagsaong kalibotan sa himaya alang nako.

No comments:

Post a Comment